Fortsätt till huvudinnehåll

OBS!!!

Jag skrev i veckobrevet om att det kommer att finnas fika att köpa för en billig peng i skolans matsal under de dagar då skolan har gemensamma elevleddasamtal, alltså 14/2 och 19/2. Det kommer att finnas fika men vi skulle vilja passa på att samla in lite pengar till oss i 3B i samma veva därav detta inlägg. Jag vet att jag är sent ute nu men jag skickar ut frågan ändå. :)

Finns det möjligen någon av er föräldrar som skulle kunna bidra med något fika att ha till försäljning antingen till nu på onsdag eller måndag nästa vecka? 
Pengarna som samlas in under dessa två dagar kommer att gå till någon sorts utflykt som vi kan ha med klassen innan vi skiljs åt i juni någon gång. 
Maila eller skicka ett sms till mig om ni skulle kunna bidra med något. 
Tusen tack på förhand och ursäkta den dåliga framförhållningen... :) 


Kommentarer